poniedziałek, 8 września 2014

Naleśniki bezglutenowe z jabłkami,konfiturą i syropem z agawy.

Witajcie kochani :)

Dzisiaj bezglutenowe naleśniki:) ja osobiście je uwielbiam.Przepis z mojego ulubionego atelier smaku!Bardzo proste w przygotowaniu.

Skład:

*siemię lniane ( 2 łyżki)
*mąka zieniaczana
*mąka gryczana
*woda
*oliwa z oliwek

Sposób wykonania:

Siemię lniane zalewamy wrzątkiej i czekamy aż zrobi sie kleiste,następnie ubijamy blenderem na gładka masę dolewamy wody i wsypujemy mąkę ziamniaczaną i gryczaną tworzymy taką konsystencję jak na naleśniki, blendujemy i wlewamy oliwy z oliwek i smażymy.

Nadzienie:

Ja obrałam i pokroiłam jablka i podsmazyłam je na oliwie z oliwek a potem zalałam wodą i dusiłam aż zrobił się z nich mus.Posmarowałam naleśniki i polałam syropem z agawy.Jestem łasuchem więc podpiekłam jeszcze naleśniki na patelni na oliwie  i zjadłammmmmmmmmmmm.Dla wszystkożerców może być dowolna konfitura bądź dżem lub ser biały.Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz