sobota, 20 września 2014

Czekoladowy mus jaglany z kokosem i bananami :)

                                              Witajcie!


W ten sobotni poranek miałam ochotę na coś słodkiego i pożywnego :) zrobiłam szybki czekoladowy mus jaglany z którego potem zrobiłam szejka czekoladowego z orzechami,mniaaaam.Oto przepis jak wykonać to smakowite cudo.Dorzucam również zdjęcia i z góry przepraszam za ich jakość!

Skład:

* 150-200 g kaszy jaglanej
* 2 szklanki mleka sojowego
* śmietanka sojowa 150 ml
* cukier puder z cukru trzcinowego 4 łyżki
* czekolada gorzka 1 szt.
* kokos do posypania
* banan 1 sztuka na jedną miseczkę 

Z tej ilości składników wyszły mi trzy miseczki.

Sposób przygotowania:

Kaszę jaglaną wsypać do rondelka i podprażyć,Następnie zalać mlekiem sojowym i gotować do miękkości.Czekoladę łamię na kostki i wrzucam powoli mieszając aż do rozpuszczenia,jeśli konsystencja będzie za gęsta to dolewam troszkę mleka.Po ugotowaniu odstawiam.Do śmietanki wrzucam cukier puder, który zrobiłam z cukru trzcinowego brązowego.Wlewam do kremu jaglanego i blenduję na gładką masę.Im dłużej blenduję tym krem staje się bardziej jednolity i bez grudek.Nakładam na miseczkę posypuje wiórkami kokosowymi i kładę banana, pokrojonego w plastry.Zjadammmmmmmmmmm!

Szejk:


* 10 orzechów laskowych
* 5 orzechów makadamia
*  mleko sojowe lub kokosowe
* mus jaglany

Mus z czasem gęstnieje,nie lubię zbyt gęstych konsystencji, więc zrobiłam z musu szejka.Do blendera wrzuciłam mus i zalałam mlekiem sojowym,może być kokosowe, nada musowi lekki posmak kokosu.Pokroiłam orzechy laskowe i makadamia,wsypałam do szejka i delektuję się.Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia, taki był pyszny :) smacznego!



 kasza z mlekiem







Gotowy mus ma taką konsystencję






A tak wygląda na koniec :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz