sobota, 13 września 2014

Dynia w kokosowym raju :D

Witajcie!


Dzisiaj postanowiłam zrobić coś na słodko.Chciałam do tego wykorzystać produkty własnej roboty, czyli mleko kokosowe i syropy :) Przepis jest bardzo prosty i smaczny,można serwować jako drugie śniadanko albo podwieczorek lub jak kto woli :D

Skład:

* 1 mała dynia
* sok z jednego pomarańcza
* mleko kokosowe
* syrop z koniczyny różowej
* syrop z głogu


Sposób przygotowania:


Dynię obrać i pokroić,Pestki oczyścić i osuszyć, przydadzą się do innego przepisu.Pokrojoną dynię, duszę na wolnym ogniu ze świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy.Wlewam około 2 łyżek syropu z koniczyny i 3 łyżek syropu z głogu(można zastąpić go syropem z agawy lub syropem klonowym).Ja chciałam wykorzystać moje syropy :) Zalewam wodą tak ,by do połowy przykryła dynię.Kiedy całość zmięknie dolewam mleka kokosowego,tutaj ilość zależy od tego ,jak bardzo lubicie kokosowy smak.Smacznego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz