piątek, 7 listopada 2014

Wegański snickers :)

Witajcie!

Kochani dzisiaj coś pysznego :) jak zawsze z resztą!Trafiłam dzięki mojej przyjaciółce na wspaniały przepis na mini snickersy.Zmieniłam go troszkę ,ale odrobinkę.


Składniki:

  • 150  g oleju kokosowego
  • 4 łyżki kakao
  • 6-7  łyżek syropu z agawy
  • 120 g orzechów niesolonych lub migdałów
  • 20 g orzechów do przystrojenia
  • 200 g daktyli
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • 2-3 łyżki mleka sojowego

Sposób wykonania:

 1.Czekoladowy spód:

Rozpuszczam 90 g oleju w kąpieli wodnej dodaję 4 łyżki kakao oraz 3 łyżki syropu z agawy.Mieszam dokładnie i wlewam do brytfanki ( u mnie kwadratowa 30x30 cm),wstawiam do zamrażalki.

2.Nugat:

Rozpuszczam 60 g oleju kokosowego w kąpieli wodnej.Mielę mikserem orzechy 120 g(w mojej wersji,w wersji oryginalnej migdały),dorzucam do oleju i daję 3 łyżki syropu z agawy.Jeśli wolicie słodsze to 4 łyżki.Po 20 minutach wyciągam brytfankę z zamrażalnika i kładę na spód czekoladowy przygotowany nugat i wstawiam do zamrażalnika na około 30 minut.

3.Karmel:

Daktyle zalewam gorącą wodą ,następnie jak lekko rozmiękną odsączam dokładnie i blenduję na gładką masę z masłem orzechowym i mlekiem sojowym.Jak pozostałe składniki stężeją kładę karmel i ozdabiam orzechami i gotowe :)




Oryginalny przepis tutaj: ervegan -świetne przepisy :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz