niedziela, 24 listopada 2013

Czwarta nad ranem ...


Kochani !Nowy post , nowe zdjęcia .Oto wyniki naszej współpracy z Olą.Tym razem coś bardziej mrocznego.Sesja odbyła się w Jaworznie na cmentarzu w Wilkoszynie.Mam nadzieję ,że się spodoba .A już teraz , zapraszam Was na kolejnego posta ,w którm opiszę jak skutecznie oczyścić organizm.Gorąco zapraszam :D


O czwartej nad ranem budzi się poczucie winy...


Nie zostawiaj mnie z kielichem słów,który jeszcze zastyga na moich ustach... 


Przytulę ziemię i wtedy poczuję jak blisko jest koniec

Odszedłeś tak prędko,zgasłeś jak płomień świecy,nie dałeś mi czasu oswoić się z samotnością...

Kiedy znowu Cię zobaczę?Jeszcze Cię widzę, to tu ,to tam .


Założyłam maskę codzienności i czekam ten dzień i rok ...


Zakradam się do tego świata,przecieka mi przez palce,jak galaktyka Twej wyobraźni ...


I znowu zabrakło tych paru kroków,jednego oddechu,połowy spojrzenia...


Tyle sekund już minęło,to jakby cała wieczność,ale to nic,kiedy wiem ,że czas to złudzenie,iluzja...


Kiedy zapytasz kiedyś jak Cię kocham,odpowiem,że kocham Cię jak ...


Jak ta która nauczyła się śnić bez powiek...


 Ukryję Cię więc przed całym Światem...


Pytasz mnie ciągle, kto wygra?Dawid czy Goliat?Odpowiadam.Usiądź i narysuj swoją rzeczywistość.


Chwila snu i znowu wieczność myśli.Nie bój się,wystarczy się jej przyglądnąć.


 Nawet jeśli bedziesz się zbliżać do ciemności to ona będzie się oddalała.Iluzja jednak, może być bardzo silna.Przystań na chwilkę i zobaczysz,że tam było tyko światło.



Daję Ci ilość niezbędnych kodów,by dotrzeć do ścieżki.Będę tam na Ciebie czekała.


W istocie jesteś istotą,której jeszcze nie znasz.Poznać możesz...


Wystarczy,że zamkniesz oczy i od razu lepiej wszystko widać.Każdy kolor i jego odcień.



Wiara,nie pozwala mi zwątpić,poddać się.Pcha mnie do przodu jak magnes.

 Próbuję otulić się moimi dłońmi,, ale nie mają tego samego ciepła co Twoje...


A zapowiadała się taka piękna czwarta nad ranem,bez echa ,bez cienia,bez przemijania...


Zupełnie przypadkiem widziałam ten błysk,nie mogę teraz spać..

 
Przywołam na pomoc wszystkie wróżki leśne i zatańczę z nimi w ofierze, one już wiedzą.


Nie lękaj się,nie odejdę.Będę tu i tam i zawsze.

Zdjęcia wykonała niezastopiona Ola :http://aleksandramucha.blogspot.com/

Podziękowania również dla Marcina za blendowanie :)

4 komentarze: