sobota, 9 listopada 2013

Opowiem Wam jej historię...

Pierwszy post i chwila zastanowienia , co chciałabym najpierw przedstawić ? :)
Hmm, tyle pomysłów ,że ciężko jest się zdecydować.Ale spokojnie , przecież nigdzie się nie wybieram!
Na pierwszy rzut , sesja  z moją ulubioną Panią fotograf Olą Muchą http://aleksandramucha.blogspot.com/ . Zdjęcia , to nasz ulubiony sposób spędzanie  wolnego czasu , sposób wyrażenia siebie ,odrobinę fantazji. A tymczasem już dziś zapraszam Was na efekty poniedziałkowej sesji.Oj będzie się działo :D

Nigdy nie patrz za siebie, bo tam Cię już nie ma.Tylko macki przeszłości wiążą Ci dłonie...
Tak,przez chwilę wydawało mi się,że wiem...
Zmęczona poszukiwaniami,przystaję.Wiem,że nie szukam niczego,bo wszystko co mam , mieszka we mnie.
Uśmiecham się do swoich myśli. Po prostu bądź i pozwól być !
A gdybyś tak mógł usłyszeć ich szept?
Więc?No dalej, jak opowiesz mi jej historię ?

Mówiła mi ,że marzy o Paryżu,bo tam ludzie zakochaują się prawdziwie.Nie tak jak tutaj, kryją się pod lodem...
Uciekam stąd, ale będę tęskniła...
Mówią jej co ma pić i jeść. Martwią się ,że ucieknie,znajdzie inną drogę , nie wiem czy powinnam jej pomóc ... pomyślę nad tym.
Nie słuchaj ich kiedy mówią ,że nic nowego nie znajdziesz.Tylko Ci, którzy wytrwają odnajdą swój skarb .
Kochasz go? To niedorzeczne ... zastanów się .
Chodź za mną a pokażę Ci inny świat .










1 komentarz: