czwartek, 27 lutego 2014

Bielą pisane

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny post.Postanowiłam wrzucić sesję robioną z Olą, jakiś czas temu.A dokładnie w maju zeszłego roku.Jakoś mnie wzięło na wspomnienia :)A Wy lubicie takie klimaty ?

Nie możesz się skradać do przeszłości,zagibisz rytm,pomylisz ścieżki...


W kącikach Twoich ust ,widziałam niewypowiedzianą poezję serca
Nieznośny dzień uderza klawiszem w puste dżwięki wątpliwości
Niesłyszalny trzepot skrzydeł,drzwięk serca i brzmienie duszy
Kolor Twoich oczu jest niezmiennie zmienny,urokliwy ,magnetyczny,hipnotyzujacy...
Nieuchwytność chwil napełnia mnie wdzięcznośćią.Wiem już,dziękuję.
Nie wybiegam w przyszłość,bo tam jeszcze mnie nie ma.
Kiedyś już tak było,udało się,pędźmy do przodu...
A może tak podróż za jeden uśmiech ? :D
To takie proste a zarazem takie skomplikowane
Jaki jest Twój kolejny krok ?Co wybierasz?Nieskończona teraźniejszość...
Permanentna rzeczywistość tworzenia
Przyglądnij się swojemu odbiciu i zadaj najważniejsze pytanie...
Nawet kiedy wydaje Ci się ,że wiesz,to i tak wiele nowych rzeczy Cię zaskoczy.
Czasami łzy oczyszczają,ale nie są zbawienne.
"Wszystkie mosty,które między nami rozwiesiła noc,kruszą się jak szkło w świetle dnia"
"Zostań,proszę Cię,tak długo szłam zmęczyłam się,ułużmy gwiazdy z naszych ciał"
"Ja mam wiarę ,Ty masz szybki wóz.We dwoje łatwiej będzie nam"
Tak szybko można zagubić rytm tętnicy,niewygranych nut pulsu.
Mogę chodzić z zamkniętymi oczami,kiedy wiem ,że trzymasz mnie za rękę.
Częstotliwość wibracji,przekracza stan mierzelności.
Kiedy anioł dotknie palcem Twoich ust,zapomnisz na chwilę,na zycie.
Znajdż swoją drogę,wyznacz cel i podążaj wytrwale w kierunku szczęścia.

Gdzieś między ciszą a dźwiękiem odnajdziesz te sowa prawdy
Zapach brzmiacego cedru,zmienia znaczenie.
Możesz przejść przez most,lub zbudować go i potem przejść.
Białogłowy pałac północy o świcie przemowił do mnie.
Pozwól miłości zamieszkać w swoim sercu.

No to na tyle pościelówki :) ZAPRASZAM do komentowania :).



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz